مطالب زیبا

این وبلاگ حاوی مطالب زیبا و جالب است

مطالب زیبا

این وبلاگ حاوی مطالب زیبا و جالب است

پیام های کوتاه
بایگانی
  • ۰
  • ۰
آیا می دانید طرح جشن های 2500 ساله کار اسراءیل بوده ؟

آیا می دانید توسعه ملی گرایی افراطی ( نژادپرستی ) در زمان شاه که اکنون هم در فضای مجازی بصورت مطالب ضد عرب آغاز شده و برای مقابله با دین اسلام و تضعیف آن طراحی شده ، همه ، طرح های اسراءیل است ؟



آیا می دانید توسعه و تبلیغ دین زرتشت و نژادپرستی از زمان شاه و با طرح اسراءیل شروع شد و اکنون نیز در فضای مجازی با مدیریت اسراءیل ادامه دارد ؟



آیا چیزی از یگان 8200 اسراءیل می دانید که مدیریت ساخت و انتشار این مطالب نژادپرستانه ، ضد عرب ، ضد اسلام و ساخت و انتشار مطالب تبلیغ زرتشتی و بهاءیت را به عهده دارند ؟



توجه شما را به بخشی از سخنرانی امام خمینی ( ره ) در مورد جشن های 2500 ساله دعوت می کنم :



برپائی جشن های شاهنشاهی با کمک اسرائیل علیرغم فقر و گرسنگی ملت.



» ... آقا اینهایی که من عرض می کنم مطلب تصوری نیست، مع الاسف برای من کاغذهایی از ایران می رسد و شکایاتی از ایران راجع به اوضاع می رسد که دائماً روح من را در عذاب دارد. از شیراز یکی از علمای محترم شیراز سلمه الله نوشته اند به این که این جا قحطی واقع شده است در جنوب و عشایر این جا به قدری در قحطی و در گرسنگی هستند که بچه هایشان را در معرض فروش قرار دادند. از فسا یکی از علمای آن جا به من نوشته است به این که، باز همان وضع را نوشته است لکن این تکه آخر را ننوشته است راجع به گرفتاری های آنها و این که من (که یک مثلاً اهل علمی هست ایشان) در فکر افتادم که با یک زحمتی برای اینها یک نانی، یک لباسی، یک چیزی تهیه کنم، بنده هم اجازه دادم که از سهم امام این کارها را انجام بدهند. از تهران به من نوشته اند که در بلوچستان و سیستان و اطراف خراسان، آنجا یک قحطی و گرسنگی ای شده است که مردم هجوم آوردند به شهرهای بزرگ و از گرسنگی نه حیواناتی دارند و نه حیوان خویش را می توانند ذبح کنند و از گرسنگی این طور هستند، اطراف مملکت ایران در این مصیبت گرفتار هستند و میلیونها تومان ( مبلغ هنگفت در آن زمان ) خرج جشن شاهنشاهی می شود.



از قراری که یک جایی نوشته بود برای جشن خود شهر تهران 80 میلیون تومان اختصاص داده شده است، این راجع به خود شهر است. کارشناس های اسرائیل برای این تشریفات دعوت شدند. به طوری که خبر شدم و نوشتند به من، کارشناس های اسرائیل مشغول بپاداشتن این جشن هستند و این تشریفات را آنها دارند درست می کنند. این اسرائیل که دشمن با اسلام است و الان در حال جنگ با اسلام است، این اسرائیل که مسجد الاقصی را خراب کرد و دیگران می خواستند ترمیم کنند و روپوشی کنند جرم اسرائیل را، برای این اسرائیل نفت از ایران رفته است. از قراری که گفته شده است و در رادیوهای بزرگ دنیا گفته شده است کشتی نفت ایران برای اسرائیل که در حال جنگ با مسلمین است رفته است، اینها کارهایی است که برایشان باید جشن گرفت ؟!!!



http://rahe-emam.org/Default.aspx?book=1&bookN=%D8%B5%D8%AD%DB%8C%D9%81%D9%87%20%D9%86%D9%88%D8%B1%20%D8%AC%D9%84%D8%AF%201&title=58&fpage=165&lpage=175&sound=010&searchText=



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی